سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن به مدت 40 روز پس از زایمان نباید رابطه جنسی داشته باشد اما در این دوره نباید به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی، داشتن رابطه عاشقانه فراموش شود.»...


یک کارشناس مامایی و اختلالات جنسی  با بیان اینکه «زایمان تاثیرات مقطعی چه از لحاظ هورمونی و چه از لحاظ آناتومیک بر روی میل جنسی و کاهش آن دارد»، توصیه کرد:«زن به مدت 40 روز پس از زایمان نباید رابطه جنسی داشته باشد اما در این دوره نباید به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی، داشتن رابطه عاشقانه فراموش شود

«طبق تحقیقات به عمل آمده دیده شده بر حسب اینکه زنان چه الگویی برای رابطه جنسی خود دارند این الگو در دوره بارداری و پس از زایمان با اندکی تغییرات ادامه پیدا می‌کند و اگر زنی قبل از بارداری از لحاظ رابطه جنسی با همسر فعال و خوب بوده در دوره بارداری و پس از زایمان نیز همین روش را خواهد داشت

وی ادامه داد:«اما طبیعتا خود فرایند زایمان چه به صورت طبیعی و چه به صورت سزارین برای داشتن رابطه جنسی پس از زایمان مهم است و ما توصیه می‌کنیم که زن به مدت 40 روز پس از زایمان نباید رابطه جنسی داشته باشد و اگر زایمان زن به صورت طبیعی بوده باید تا زمانی که بخیه‌ها و دستگاه تناسلی وی به حالت طبیعی برنگشته رابطه زناشویی نداشته باشد و در مورد زایمان به صورت سزارین نیز این ممنوعیت تا زمانی که رحم زن بهبود پیدا کند وجود دارد

این کارشناس مامایی افزود:«در کل باید تمام تغییرات آناتومیک پس از زایمان به مدت 40 روز بهبود یابد و اگر زن ترشح و یا خونریزی داشته باشد باید بهبود پیدا کند و بایستی بعد از 6 هفته پس از زایمان به پزشک مراجعه کند تا معاینه شود و بررسی شود که سیستم تناسلی به حالت اولیه برگشته و یا زن دچار عفونت نشده باشد، سپس با ارائه یک روش پیشگیری از بارداری که مناسب با دوره شیردهی زن است می تواند رابطه جنسی را داشته باشد

این عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه شاهد تصریح کرد:«حدود 10 تا 15 درصد از زنان دچار افسردگی پس از زایمان می شوند که به دلیل تغییرات هورمونی است که در این دوره بوجود می آید و از طرفی مسئولیت مادری برخی از زنان را دچار اضطراب و استرس های شدیدی می کند خصوصا زنانی که تازه این حس را تجربه کرده اند و تمام این موارد بر فرایند میل جنسی و نزدیکی تاثیر دارد.»

وی افزود:«زنانی که نقش مادر بودن و نقش زن بودن را پذیرفته اند ممکن است پس از زایمان بهترین دوران را داشته باشند و حتی در مدت 40 روزی که نباید رابطه جنسی داشته باشند رابطه عاشقانه و صمیمانه با همسر خود را همچنان دارند و باید دقت داشت که در این دوره نباید به دلیل ممنوعیت رابطه جنسی، داشتن رابطه عاشقانه فراموش شود و طرفین می توانند به طرق دیگر ارضاء شوند.»

معصومه حیدری ادامه داد:«همانطور که می دانید میزان هورمون پرولاکتین در دوره شیردهی افزایش پیدا می کند و موجب کاهش میزان استروژن در بدن زن شده و در نتیجه در کاهش میل جنسی زن و خشکی واژن تاثیر داشته و باعث می شود زن برای رابطه جنسی تمایلی نداشته باشد.نکته مهم در این میان این است که تربیت جنسی در دوره کودکی و دوران بلوغ و مشاوره های خوب پیش از ازدواج قطعا موجب می شود زن بتواند روابط جنسی را چه در دوره بارداری و چه در دوره پس از زایمان به خوبی مدیریت کند.»

وی گفت:«مسئله ای که باید به آن دقت داشت این است که زن به دلیل شیر دادن به نوزاد خود و بدقلقی های نوزاد برای شیر خوردن و گریه های شبانه نوزاد موجب خستگی زن می شود و در نتیجه شاید برای داشتن رابطه جنسی تمایل چندانی نداشته باشد که در این میان مشارکت همسر و خانواده و توجه عاطفی و روحی که به زن در این دوره باید بشود و همکاری در انجام کارهای منزل از جانب همسر به زن کمک می کند تا کمبود خواب نداشته باشد و از طرفی زن بایستی از لحاظ تغذیه ای تقویت شود.»

این عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه شاهد خاطر نشان کرد:«حمایت های عاطفی از زن باعث می شود وی تمام کارهای خود را زمانبندی کند و زمانی را هم برای داشتن رابطه جنسی با همسر خود اختصاص دهد بنابراین باید گفت فی نفسه خود زایمان تاثیرات مقطعی چه از لحاظ هورمونی و چه از لحاظ آناتومیک بر روی میل جنسی و کاهش آن دارد ولی عامل کاهش میل جنسی زنان پس از زایمان نیست و بسته به اینکه زن در قبل از دوران بارداری فعال جنسی بوده است در دوران بارداری و پس از زایمان با تغییرات اندکی همان حالات را دارا خواهد بود






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/8/8 | 3:30 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()
مکانیسم این اثر ناشی از افزایش ترشح اندورفین در حین رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم (ارضای جنسی) است.


تحقیقات جدید نشان داده اند که ارتباط جنسی می تواند به بهبود سردرهای میگرنی کمک قابل ملاحظه ای نماید.

بر اساس این مطالعات که توسط محققان آلمانی انجام شده است، فعالیت جنسی، سردرد های ناشی از میگرن و همچنین سردرد های خوشه ای (نوعی سردرد بسیار شدید که‌ به‌طور معمول‌ شامل‌ درد در یک‌ طرف‌ سر، در پشت‌ سریا اطراف‌ چشم می‌باشد) را حداقل در یک سوم از بیماران مورد بررسی، برطرف کرده است.

متخصصان معتقدند که مکانیسم این اثر ناشی از افزایش ترشح اندورفین در حین رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم (ارضای جنسی) است. اندورفین ترکیبی شیمیایی است که در مغز تولید می شود و در تسکین درد و ایجاد حس آرامش نقش دارد.






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/8/8 | 3:14 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()

پیرزنی که با لیسیدن شفا میدهد

 

بعد از ازدواج، همسر حوا با این کارش مخالفت می کند و نمی گذارد که وی دیگر این کار را انجام دهد. اما یک بار تکه چوبی به چشمانش می رود که چشمان او را بیمار می کند. حوا مثل گذشته از زبانش برای درمان چشمان همسرش استفاده می کند و می تواند از این طریق شوهرش را درمان کند. بعد از این ماجرا همسر حوا به او اجازه می دهد که او مجددا این کار را برای درمان بیماران انجام دهد تا دیگران نیز از استعداد حوا سود ببرند.

حوا با افتخار تعریف می کند که از شهرها و روستاهای دور برای درمان سراغش می آیند و او قبل از اینکه زبانش را در چشم بیماران کند آن را با الکل می شوید تا ضد عفونی کرده باشد و می گوید که بسیاری از بیماران شفا یافته کسانی هستند که پزشکان از بهبودشان قطع امید کرده اند. حوا هیچ هزینه ای بابت این کار از بیماران نمی گیرد اما آنها همیشه از او با هدایا و مبالغی پول تقدیر می کنند.

با این حال ادعای این پیرزن 77 ساله عجیب به نظر می رسد و باید دید بیماران وی واقعا شفا پیدا می کنند یا این که به آنها تلقین شده که شفا پیدا کرده اند.






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/8/8 | 3:8 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()
2663116_778

پسری 6 ساله که دنبال ازدواج است !+ عکس

او می گوید که ای کاش 80 سال سن داشت و می توانست ازدواج کند اما حالا باید میلیون ها هفته صبر کند تا بتواند زن بگیرد. البته پدرش در میان صحبت ها به او یاد آور می شود که حداقل باید 626 هفته صبر کند تا 18 ساله شود.

2663116_778

 

موضوع ازدواج را شاید از زبان بسیاری از کودکان در سن و سال اول دبستان شنیده باشید اما همه آن ها از روی کنجکاوی این سوال را می پرسند برخلاف این کودکی که به تازگی در فضای نت مشهور شده است.

به تازگی ویدیو جالبی از یک کودک 6 ساله فضای اینترنت را پر کرده است که به دنبال همسر می گردد. این کودک 6 ساله در حال صحبت با پدر و مادرش است و از اینکه هنوز 6 سال دارد بسیار عصبانی است و وسایلش را پرتاب می کند.

 

او می گوید که ای کاش 80 سال سن داشت و می توانست ازدواج کند اما حالا باید میلیون ها هفته صبر کند تا بتواند زن بگیرد. البته پدرش در میان صحبت ها به او یاد آور می شود که حداقل باید 626 هفته صبر کند تا 18 ساله شود.

البته نظراتی که زیر این ویدیوها گذاشته شده است نشان می دهد که پدر او به دنبال برگزاری یک مراسم صوری برای آرام کردن این کودک است!!






تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 93/7/23 | 9:33 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

 

parastaran_bardari

بارداری پرستاران سوژه شد

نیمی از کارکنان بخش زایشگاه این بیمارستان در لندن همزمان باردار شدند.
این 9 نفر که 7 نفر از آنان پرستار و 1 نفر منشی بخش و 1 سوپروایزر بخش هستند با فواصل اندکی از هم باردار شده اند و به این وسیله سوژه خوبی برای خبرنگاران و عکاسان محلی به وجود آوردند. در حال حاضر سه تن از آنان فرزندان خود را به دنیا آورده اند و 6 نفر دیگر همچنان ماه های بارداری را پشت سر میگذارند.
parastaran_bardari
این پرستاران میگویند این اتفاق سوژه خبرنگاران شده است و هر روز عده ای برای مصاحبه به بخش می آیند و با خنده از ما میپرسند در آب آشامیدنی این بخش چه چیزی وجود دارد که یکباره بارداری دامنگیر همه افراد این بخش شده است.
ما با هیجان از خودمان میپرسیم نفر بعدی که باردار میشود کیست. شاید این یک اتفاق عادی باشد اما وقتی همه کارکنان یک بخش به صورت همزمان باردار شوند مسئله جالب و خنده دار و کمی هم غیر عادی میشود.





تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 93/7/23 | 9:31 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

 

 فواید رابطه جنسی روی بدن

با برقراری رابطه جنسی مناسب می توان با بیماری ها مبارزه کرد، دردها را تسکین داد و چهره ای جوان و جذاب داشت. در ادامه می توانید با 7 فایده ارتباط جنسی روی بدن آشنا شوید.


1- تنفس راحت تر
رابطه زناشویی آنتی هیستامینی طبیعی است و نقش بسیار زیادی در مقابله با تب یونجه و آسم ایفا می کند.


2- چهره جذاب و جوان
دانشمندان بیمارستان سلطنتی اسکاتلند در ادینبورو پس از مطالعه بر روی بیش از سه هزار و پانصد فرد 18 تا 102 ساله که جوان به نظر می رسیدند، پی بردند، زندگی جنسی خوب عامل مهمی در ایجاد چهره جذاب و جوان است. محققان معتقدند، ارتباط جنسی سبب کاهش استرس، رضایت بیشتر و خواب بهتر می شود.


3- کمک کردن به بدن در مقابله با بیماری ها
پس از دو بار برقراری ارتباط جنسی در هفته، میزان تولید ایمونوگلوبولین( دسته‌ای از مولکول‌های زیستی که در سیستم ایمنی فعال هستند) 30 درصد افزایش می یابد که نتیجه اش تقویت سیستم ایمنی بدن است. پژوهشگران دریافتند، داشتن زندگی جنسی مناسب می تواند خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی، سکته مغزی و سرماخوردگی را کاهش دهد.


4- سوزاندن کالری
برقراری رابطه جنسی ،ورزشی ایده آل است و سبب سوزاندن کالری و چربی های بدن می شود. کارشناسان معتقدند در طول 20 دقیقه برقراری رابطه جنسی 96 کالری سوزانده می شود.


5- کاهش درد
نتیجه مطالعات متعدد متخصصان بخش زنان مایو کلینیک نشان می دهد، تحریک واژن در طول رابطه زناشویی سبب افزایش لذت، تحمل درد قاعدگی، ورم مفاصل، سردرد میگرنی و ... می شود.


6- افزایش طول عمر
دکتر جیمز ویلز، استاد بهداشت جنسی دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب " معنای زندگی جنسی " گفت:" مردانی که دو یا سه بار در هفته ارتباط جنسی برقرار می کنند 50 درصد کمتر از افرادی که چنین نمی کنند در معرض مرگ قرار دارند.


7- احساس رفاه
نتیجه یک مطالعه بر روی هزار و هشتصد فردی که فعالیت جنسی مناسبی داشتند نشان داد، ترشح هورمون های اندورفین و اکسی توسین در اوج لذت جنسی سبب بروز احساس رفاه در افراد می شود.






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/7/10 | 10:10 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()


دل را ز شرار عشق سوزاند علی (ع) / یک عمر غریب شهر خود ماند علی
وقتی که شکافت فرق او در محراب / گفتند مگر نماز میخواند علی

اس ام اس و پیامک ضربت خوردن حضرت علی (ع) در شب های قدر

یا رب ز تو امشب عطا می طلبم / هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات / از درگه لطفت به دعا مطالبم

 

¤.¤.¤.¤.¤.¤

یکی از بهترین وقت هایی که دعا مستجاب میشه وقتی هست که

از همه چیز ناامید هستیم و یک ذره غرور هم نداریم، بخصوص اگه موقع افطار باشه

¤.¤.¤.¤.¤.¤

چون نامه ی جرم ما به هم پیچیدند / بردند به دیوان عمل سنجیدند
بیش از همگان گناه ما بود ولی / ما را به محبت علی (ع) بخشیدند

¤.¤.¤.¤.¤.¤

به فرق نازنینش کی اثر میکرد شمشیر / به گمانم ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت

با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان

در مناجات شبانه شبهای قدر التماس دعا داریم

¤.¤.¤.¤.¤.¤

شنیدم عاشقی مستانه میگفت:
اگر آتش به زیر پوست داری / نسوزی گر علی را دوست داری،

چشم ما و عنایت حیدر، دست ما و کرامت حیدر، یا علی

¤.¤.¤.¤.¤.¤

تاراج دل به تیغ دو ابروی دلبر است، مستی قلب عاشقم ز جام کوثر است

¤.¤.¤.¤.¤.¤

از ذکر علی مدد گرفتیم، آن چیز که میشود گرفتیم
از بوته آزمایش عشق، از نمره بیست صد گرفتیم

¤.¤.¤.¤.¤.¤

کوفه امشب التهاب محشر است / کوفه امشب کربلایی دیگر است
جبرئیل آوای غم سر داده است / در فلک شوری دگر افتاده است
تیر غصه بر دل زارم نشست / تیغ دشمن فرق مولایم شکست
قلب مجنون سوی صحرا می رود / حیدر-ع امشب سوی زهرا میرود . . .

¤.¤.¤.¤.¤.¤

ای کاش علی شویم وعالی باشیم / هم سفره ی کاسه سفالی باشیم
چون سکه به دست کودکی برق زنیم / نان آور سفره های خالی باشیم
یا علی، التماس دعا

¤.¤.¤.¤.¤.¤

باز امشب عشق تنها می شود / زخم سهم فرق مولا می شود
آفتاب عشق گلگون می شود / سینه ی سجاده پرخون می شود
پشت نخل آرزو خم می شود / داغ حسرت سهم آدم می شود
جاده می ماند غریب و بی سوار / ذوالفقار عدل می گیرد غبار
شهادت مولا امیر المؤمنین تسلیت باد.

¤.¤.¤.¤.¤.¤

ناله کن اى دل به عزاى على / گریه کن اى دیده براى على
کعبه ز کف داده چو مولود خویش / گشته سیه پوش عزاى على
ماه دگر در دل شب نشنود / صوت مناجات و دعاى على
واى امیر دو سرا کشته شد / خانه غم گشته،سراى على
شهادت مولای مظلوم عدالت، تسلیت و تعزیت

¤.¤.¤.¤.¤.¤

با شور حسینى و صلابت حسنى در سوگ علی می گرییم . . .
دعایتان توشه ی بی برگی ما






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/4/27 | 1:51 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()
عکس: ‏با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم♥ افطارمو با نام حسن باز کنم صد شکر که درک شب قدر رمضان با جشن ولادتش آغاز کنم    در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع) ♥ دست همه را وقت عطا بست حسن(ع) نومید نگردد کسی از درگه او زیرا که کریم اهل بیت است حسن♥‏

 

با عشق حسن(ع) من به جهان ناز کنم
افطارمو با نام حسن باز کنم
صد شکر که درک شب قدر رمضان
با جشن ولادتش آغاز کنم

در جود و کرم دست خدا هست حسن(ع)
دست همه را وقت عطا بست حسن(ع)
نومید نگردد کسی از درگه او
زیرا که کریم اهل بیت است حسن






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/4/23 | 2:56 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()
تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/4/12 | 1:48 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/4/2 | 1:29 صبح | نویسنده : م- غ | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.