سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

ناز و عشوه با زبان

 

الف ـ وقتی همسرش از او تقاضا جنسی دارد ، کمی ناز بدهد وکلام ظریف وزیبا تقاضای اورا نپذیرد   

با زیرکی به وقت دیگه موکول کند . البته مطلب را به گونه ای بگوید که مرد را بیشتر « تشنه وتحریک » نماید به عبارت مثال « با دست پس می زند وبا پا پیش می کشد » را اجرا کند .

این ناز ،عدم تمکین نیست بلکه برای ارضا شدن حس مطلوب بودن زن است .مرد ، ازاین ناز دادن زن لذت می برد و بیشتر تحریک می شود.

پیامبر اسلام (ص) برای ارضای این حس فطری زن، این ناز دادن زن را به عنوان صفات زنان خوب این گونه بیان فرمودند:

عِنْدَ النَّبِیِّ ص فَقَالَ إِنَّ خَیْرَ نِسَائِکُمُ ………………..الْمُتَبَرِّجَةُ مَعَ زَوْجِهَا الْحَصَانُ عَلَى غَیْرِهِ ……..وَ إِذَا خَلَا بِهَا بَذَلَتْ لَهُ مَا یُرِیدُ مِنْهَا وَ لَمْ تَبَذَّلْ کَتَبَذُّلِ الرَّجُلِ

پیامبر (ص) فرمودند : به تحقیق بهترین زنان شما زنی است که ………….خودش رابرای همسرش آرایش می کند در برابر دیگران حفظ می کند ……………وقتی با شوهرش خلوت می کند به او می بخشد هر آنچه از او بخواهد ،ولی مانند مردان خودش را در اختیار قرار نمی دهد (با ناز وعشوه زنانه در آغوش قرار  می گیر د ) (وسائل‏الشیعة ج : 20 ص : 29).

این «ناز وعشوه » به معنای عدم تمکین زن نیست ، بلکه زن با هنر زنانگی « مرد» را تشنه تر می کند وبا طنازی وعشوه گری حس جنسی « مرد » را بیشتر تحریک می کند . تا مرد ، نیاز خودش را بارها به زبان بیاورد ، «زن» از شنیدن آن لذت می برد و او نیز احساس لذت می کند که مورد « طلب » شوهرش است ونیاز خودش را با «وَلَه وتشنگی»  بیان می کند . ازاین رو در روایت نبوی (ص) ضمن آن که به زن می گوید خودش را به مرد عرضه کند ولی با ناز باشد تا هم « مرد » وهم « زن» با حالت روحی تشنه تر ارتباط جنسی خود را شروع کنند .

ب ـ با سخنان ولحن تحریک آمیز با همسرتان  صحبت کنید . موقعی که همسرتان بدن شما را می بوسد ویا لمس می کند سکوت نکنید ، بلکه با الفاظ احساسی مانند « آه ، اوه و……» عکس العمل نشان دهید وبا صدایی بلند که او بشنود این احساسات را بیان نمایید . شنیدن این الفاظ برای مرد لذت بخش است وبیشتر ابراز دلدادگی نسبت به شما خواهد کرد در نتیجه شما هم حس « مطلوب ومعشوق » بودنتان بیشتر ارضاء  می شود. 

به عبارت دیگر با رفتار جنسی مرد « سرد » برخورد نکنید. 

پیامبر فرموده اند:  زن خوب کسی است که در برابر شوهرش « لوده وشوخ طبع » باشد :

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَیْرُ نِسَائِکُمْ ………… الْمَجُونُ لِزَوْجِهَا الْحَصَانُ عَلَى غَیْرِهِ قُلْنَا وَ مَا الْمَجُونُ قَالَ الَّتِی لَا تَمَنَّعُ

پیامبر (ص) فرمودند که بهترین زنان شما مجون( زن بی حیاء ولطیفه گو) در برابر شوهرشان  می باشند وخودش را از دیگران حفظ می کنندپرسیدند مجون چیست ؟ فرمود :خودش را از شوهرش منع نکند ( وسایل الشیعه ج 20 ص37).

عشوه گری دربدن

 

الف ـ استفاده عطر مناسب ومورد علاقه همسرتان وآرایش مناسب ومورد علاقه همسرتان موجب تحریک ولذت بیشتر او شما خواهد شد . نکته قابل تذکر این که « علاقه » شوهرتان پیدا نمایید ومطابق میل او رفتار کنید وغفلت از این نکته موجب نتیجه عکس دادن خواهد شد .پیامبر(ص) در این مورد می فرماید :

قال رسول الله (ص) : لَولا أن َّ المَرأََةَتصَنَّعُ لِزَوجِها لَصلَفَت عِندَه ُ « اگر زن ، خود را برای شوهرش  نسازد ، بی گمان در دل او جا نمی گیرد (تحکیم خانواده ازنگاه قرآن وعترت  ص312)

ب ـ با حرکت های ظریف بدن خود ، مرد را نسبت به نگاه کردن به اندام خودتان تشنه تر نمایید .بنابراین اولین وظیفه «زن »در قبال رابطه جنسی با همسرش ، آن است که با حرکات شهوی ولوده گری خود ، هم همسر خود را به لذت بیشتر برساند ، وهم آن که حس « تبرج » یا « خود نمایی » خود را نیز ارضاء نماید.

گاهی اوقات بعضی از زنان در حالی می خواهند لوده وبی حیا باشند ولی از این می ترسند مبادا این اعمال « زشت »باشد، واز رفتار دینی به دور باشد و می گویند انجام این گونه رفتار ها یک نوع دنیا پرستی است !!!  .

در صورتی در فرهنگ دینی ما به این گونه اعمال با تقدس وقرب الهی دیده می شود به دو حدیث زیر دقت نمایید:  

أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَیْرُ نِسَائِکُمُ الْعَفِیفَةُ الْغَلِمَةُ  «پیامبر (ص) :بهترین زنان شما زنی است که پاک دامن باشدو در برابر شوهرش شهوی باشد!( وسائل‏الشیعة ج 20 ،ص : 30).

أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَیْرُ نِسَائِکُمُ الَّتِی إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَیَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَیَاءِ     

امام صادق (ع) : بهترین زنان شما ،زنی است که وقتی با شوهرش خلوت می کندولباسش را در  می آورد ، خجالت وحیایش را کنار می گذارد ! و وقتی لباسش را می پوشد حیایش را نیز می پوشد! (وسائل‏الشیعة ج  20 ص : 29)

حدیث فوق بهترین زن را کسی می داند که در موقع خلوت از انجام  هرگونه رفتار جنسی که موجب لذت خودش وهمسرش می شود ، خجالت نکشد.کنار گذاشتن حیاء وخجالت رمز موفقیت هر زنی در ارتباط جنسی می باشد .به عبارت دیگر زن در این حالت از انجام دادن هر کاری که موجب لذت خود وهمسرش می شود ،خجالت نکشد ،بلکه آن را به عنوان عبادت وکسب ثواب آخروی بداند!یقین این کار موجب به ارگاسم رسیدن زن ومرد  می شود.

ولذا بدانید هر گونه رفتاری در این راستا برای لذت بیشتر شوهرش ، عبادت است وموجب قرب اوبه درگاه الهی خواهد شد ؛ از همه مهمتر همان گونه که بیان شد ، زندگانی زناشویی آنها مستحکم تر خواهد شد ودارای فرزندان سالم خواهند شد .

بنابراین با عشوه گری درست ، هم در قلب شوهرتان جای بگیرید ، واو را بیشتر بخود جذب نمایید وهم آن که پیش خدای متعال قرب ومنزلتی پیدانمایید وجزء زنان خوب محسوب شوید انشالله.






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/3/5 | 9:14 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

رابطه جنسی بعد از عقد

aghd jizjiz ir رابطه جنسی بعد از عقد

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد . ..
 
سایت جیزجیز با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

 

معمولا در ازدواج های امروزی مدت کمی را به دوران نامزدی اختصاص می دهند و اکثر خانواده ها به خصوص خانواده طرف دختر ترجیح میدهند هر چه زودتر صیغه عقد دائم جاری شود حال با یک مراسم و تشریفات خاص یا در محضر و یا… به هر حال نکته ای که خانواده ها باید مدنظر داشته باشند اینکه دوران عقد مربوط به دوران شناخت نیست چرا که مرحله شناخت در دوران نامزدی باید سپری شود نه در دوران عقد و تا زمانی که این مرحله (مرحله شناخت) تا حد مطلوبی سپری نشده نباید صیغه عقد دائم جاری شود چرا که به محض جاری شدن این صیغه عرفا و شرعا دو طرف زن و شوهر محسوب می شوند و دیگر فرصت شناخت گذشته است.

در دوران عقد باید به اصلاح اخلاق و رفتارهای منفی از دید طرفین پرداخته شود. بعنوان مثال زوجی در دوران نامزدی شاهد برخی رفتارهای نادرست هستند که این رفتارها در حدی نیست که به خاطر آنها بشه یک رابطه رو زیر سوال برد در دوران عقد دو طرف باید سعی کنند این رفتارهای شناخته شده را اگر منفیست برطرف سازند تا برای آغاز زندگی این رفتارها مشکل ساز نشوند.

اکثر مواقع دوران عقد به علت عدم آمادگی به لحاظ شرایط خانوادگی طرف دختر یا وضعیت اقتصادی طرف پسر و یا اتفاقات غیر منتظره کمی طولانی میشود طولانی تر شدن رابطه عقد چنانچه با مدیریت رابطه همراه نباشد خود مشکل آفرین میشود.

 

اگر چه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی دو طرف عرفا و شرعا زن و شوهر محسوب می شوند اما نکته ای که مهم تلقی می شود اینکه دو طرف برخی روابط و رفتارهای خود را تا زمانی که زیر یک سقف نرفته اند باید کنترل کنند.

اولا هرگز توصیه نمی شود رابطه جنسی کامل (hard) را در این دوران تجربه کنند چرا که عطش جنسی دو طرف باید در این زمینه محفوظ مانده تا در جایگاه خود بتواند تاثیر گذار باشد. زوج های جوانی که در دوران عقد به سر می برند اگر می خواهند رابطه آنها تکرای نشده و شکل عادت به خود نگیرد سعی کنند از یک رابطه جنسی کامل اجتناب بورزند اما در مورد نیازهای جنسی خود آزادانه صحبت کنند و در این صحبتها سعی در تحریک یکدیگر نداشته باشند.

 

معاشقه در دوران نامزدی توصیه می شود در دوران عقد نیز معاشقه و در صورتی که دو طرف نتوانند خویشتن داری کنند و یا جهت آشنایی با امیال جنسی خود رابطه جنسی را به صورت محدود، تاکید می شود، محدود تجربه کنند اما به طور کامل هرگز. ممکن است در این تجربه با مشکلاتی روبرو شوند دوران عقد دوران مناسبی برای رفع سایر اختلالات جنسی است.

رفت و آمدها در دوران عقد

پس از عقد رسمی مسلما رابطه شکل جدی تر به خودش میگیره در عین حال که یکسری از محدودیتها برداشته می شود عدم مدیریت رابطه می تواند باعث بروز مشکلات و بحث های خانوادگی شود تا جایی که متاسفانه کار به طلاق برسد.

 

مسلما هر دو طرف علاقه مند هستند بیشتر در کنار هم باشند بیشتر رفت و آمد داشته باشند بیشتر کنار هم بخوابند و حتی مسافرت بروند بله ایندو زن و شوهر هستند پس از سالها خلاء احساسی و جنسی حال فرصتی برای بر طرف کردن این خلاء یافته اند شخصی مورد نظر خود را یافته اند هم دیگر و دوست دارند اما فاکتورهای مهم و اساسی عموما خانواده ها با رفت و آمد و اینکه دو طرف شب کنار هم بخوابند و با هم باشند مشکل دارند علت اصلی این مشکل عدم جلوگیری و کنترل غریزه جنسی از سوی دو طرف است که ممکن است باعث پیدایش مشکلاتی نظیر باردار شدن یا از بین رفتن باکرگی دختر شود عموما خانواده ها ترجیح می دهد قبل از ازدواج باکرگی حفظ شود به خصوص خانواده دختر توصیه می شود دو طرف به این خواسته ها احترام بگذارند.

 

نکته مهم بعدی به لحاظ وضعیت اقتصادی اکثر خانواده ها و معذب بودن خانواده ها در ابتدای رابطه جهت پذیرش عضو جدید عروس خانم یا آقا داماد و رودرواسیهایی که دارند مسلما هر دید و بازدید مستلزم خرج و مخارجیست که بریابرخی از خانواده ها دشوار است دو طرف خود باید قبل ازاینکه بحثی پیش بیاید رفت و امدهای خود به منزل دو خانواده را کنترل کنند. جدای از این مسائل متاسفانه در این رفت و آمدها ممکن است حرفهایی ردو بدل شود که به علت عدم شناخت باعث پیدایش کدورتهایی بین خانواده ها بشود پس بحثهایی که در این خانواده پیش می آید نباید توسط عروس خانم یا اقای دامان به اون یکی خانواده منتقل شود.
 

دوران عقد دوران حساسی استبه جای انکه بیشتر به منزل یکدیگر بروید قرار های خود را بیرون تنظیم کنید و رفت وآمدهی منزل را در حد یک ناهار یا شام و در صورتی که خانواده ها مشکلی نداشتند شب را اطراق کنید. حفظ حرمت بسیار اهمیت دارد. کاری نکنید که به خاطر لحظاتی لذت دوران شیرین عقد خود را تلخ کنید. اما در مورد مسافرت رفتن، سفر کردن روش مناسبی برای شناخت خیلی از کنشها و واکنش های اخلاقی و رفترای یک فرد محسوب می شود اگر خانواد ه ها با این قضایا مشکلی ندارند یک سفر حتما در این دوران توصیه می شود البته از اعتماد خانواده ها نباید سو استفاده شود و اگر خانواده ها راضی نشدند که دو نفره به سفر بروید میتوانید با همراهی خانواده ها یک سفر ترتیب دهید. اگر چه دوران عقد دوران شناخت نیست چرا که به عبارت عام کار از کار گذشته.

 

مناسبت ها، رسم و رسومات

برخی از رسم و رسومات ما زیبا می باشد اما چون در هر دوره هر خانواده این رسم و رسومات را به نفع خود تغییر داده متاسفانه برخی از رسم و رسومات بیشتر دست و پا گیر شده و باعث شکل گیری مشکلاتی در دوران عقد میشود بعنوان مثال گروهی رسم بر این دارند که به مناسبت اعیاد مختلف هم خانواده پسر و هم خانواده دختر هدایایی رد و بدل کنند اگر سطح طبقاتی دو خانواده یکسان باشد که خب کتر مشکل پیش می آید اما چنانچه سطح طبقاتی یکی از خانواد هها نسبت به خانواده مقابل کمتر باشد جرقه بحث و مشکلات زده می شود و به جای آنکه قبل از فرا رسیدن عید یا مناسبت خاصی اسباب خوشحالی فراهم شود بالعکس غم خرید هدیه ای که در خور هدیه دریافتی از خانواده مقابل باشد جایگزین شادی می شود.

 

 

 

توصیه می شود در همان ابتدای رابطه هر دو خانواده توافقی صورت دهند که پیرامون ان کلا هدیه ای رد و بدل نشود و یا اینکه هدیه سنگین نباشد. این رسم و رسومات در جهیزه نیز تاثیر گذار بوده متاسفانه فرهنگ غلط جامعه در این است که اگر هر کسی تجملاتی تر باشد آبرو دار تر است و عموما این مشکلات همانطور که عرض شد در صورتی که دو خانواده از نظر سطح اقتصادی مطابقت نداشته باشند پیش می آید. و همینطور چشم روی چشم بندی، از همان ابتدای رابطه سعی کنید یا رسم و رسومات دست و پاگیر را توافقی کنار بگذراید یا اینکه رسم های یرا اجرا کنید که هر دو خانواده به یک میزان از عهده آنها برایند. و گرنه هدف چیزه دیگریست که ممکن است این رسومات دو طرف را از هدف اصلی دور کند.






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/3/5 | 9:11 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

رابطه زناشویی در زمان حاملگی مشکل دارد؟

bardarr jizjiz ir رابطه زناشویی در زمان حاملگی مشکل دارد؟

اینکه آیا میشود در دوران بارداری و حاملگی رابطه جنسی و زناشویی داشت سوال بسیاری از خانم هاست که ما سعی کردیم در این مقاله بصورت کامل تمامی ابهامات را برطرف کنیم. سوالهایی از قبیل  آیا نزدیکی می تواند به جنین صدمه بزند ،  آیا مقاربت می تواند باعث زایمان زودرس شود ، آیا میل جنسی در دوران بارداری تغییر می کند و خیلی از سوالات دیگر در این مقاله پاسخ داده شده اند…

 

معصومه حیدری در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«روابط زناشویی در زنانی که بارداری کاملا طبیعی دارند وتغییرات طبیعی خاص دوران بارداری را تجربه می‌کنند، چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ بهداشتی به هیچ عنوان ممنوعیتی در برقراری این رابطه بین زن و شوهر وجود ندارد.»

وی افزود:«در 3 ماهه اول بارداری زن دچار حالت تهوع واستفراغ شده، هم چنین به دلیل برگ شدن رحم ممکن است زن در این دوره دردها و انقباضاتی مختصررا تجربه کند، با وجود این تغییرات خاص که زن در این دوره تجربه می‌کند، مرد می تواند با همسر خود با رعایت حال وی نزدیکی داشته باشد.

در 3 ماهه دوم بارداری شکم زن بزرگ شده و حرکت جنین را تجربه می‌کند و از این لحاظ نگران می شود که مبادا داشتن رابطه جنسی با همسر خود به جنین وی آسیبی وارد سازد اما باید گفت که اگر بارداری زن طبیعی باشد برقراری رابطه جنسی با همسر هیچ آسیبی به جنین وارد نمی‌سازد.»

این کارشناس مامایی و اختلالات جنسی بانوان در کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد ادامه داد:«در 3 ماهه سوم بارداری فیزیک مادر تغییر کرده و نگران می‌شود که مبادا با داشتن رابطه جنسی با شوهر خود دچار پارگی کیسه آب و یا زایمان زودرس شود. طی تحقیقات به عمل آمده تاکید می‌شود که در دوره بارداری علی رغم تغییراتی که در زن باردار بوجود می آید مرد با رعایت حال همسرش و تنظیم زمان و تعداد دفعات نزدیکی و اینکه این نزدیکی عمقی نباشد تا زن دچار درد یا صدمه‌ای نشود.»

اغلب سوالها خانمهای باردار در این زمینه به شرح زیر می باشند:

 آیا نزدیکی می تواند به جنین صدمه بزند و یا باعث سقط شود ؟

 در یک حاملگی طبیعی و بدون خطر ، نزدیکی نمی تواند چنین خطری ایجاد کند . جنین به خوبی توسط کیسه ی آب و ماهیچه های رحمی محافظت می شود . علاوه براین یک ترشح غلیظی در دهانه رحم وجود دارد و آنرا می بندد و از انتقال عفونت به داخل رحم جلوگیری می کند. هر چند معمولاً به خانمهایی که سابقه ی سقط دارند توصیه می شود که نزدیک نداشته باشند اما آماری که این نظریه را تایید نماید وجود ندارد. تقریباً 40 % از اولین سقط ها را می توان به ناهنجاریهای ژنتیکی جنین مربوط کرد. نا رساییهای هورمونی و عفونتهای تناسلی نیز نقش مهمی در ایجاد سقط دارند .ولی نزدیکی، نقشی ندارد. اگر احیاناً پس از نزدیکی، سقط صورت گیرد، پدر و مادر احتمالاً خودشان را سر زنش می کنند ولی باید این را بدانند که در هر حال این سقط صورت می گرفت و ارتباطی یه نزدیکی آنها نداشته است. شما ممکن است حرکات جنین را درحین مقاربت احساس کنید ولی این حرکات در تمام مواقع دیگر نیز وجود دارند، نگران نباشید، حرکات او نشان دهنده ناراحتی و یا خطر برای او نمی باشد .

 

 آیا مقاربت می تواند باعث زایمان زودرس شود ؟

 در صورتی که خانمی سابقه ی زایمان زودرس دارد ، توصیه می شود که در صورتی که نزدیکی انجام می شود سعی کند به اوج لذت جنسی ( ارگاسم ) نرسد. چنین حالتی در زن باعث ایجاد انقباضات جزئی در رحم می شود. از آنجایی که مایع منی محتوی ماده ای بنام پروستاگلاندین می باشد و آن هم باعث تحریک انقباضات رحمی می شود، توصیه می شود این مایع در واژن ریخته نشود (یا از کاندوم استفاده شود و یا همانند روش جلوگیری طبیعی، نزدیکی صورت گیرد) و بطور کلی نزدیکی با ملایمت بیشتری همراه باشد.

البته در کسانی که سابقه ی زایمان زودرس ندارند، این مسائل نقشی ندارند. با این حال توصیه می شود در یکی دوماه آخر دقت بیشتری در این مسائل صورت گیرد.

 

آیا میل جنسی در دوران بارداری تغییر می کند؟






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/3/5 | 9:5 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

عموما تمایل جنسی زنان باردار از یکی از دو الگوی زیر پیروی می کند:

  1. کاهش میل جنسی در سه ماهه اول و سوم بارداری و افزایش آن در سه ماهه دوم
  2. کاهش تدریجی میل جنسی با پیشرفت بارداری

 

طی سه ماهه اول ممکن است دچار تهوع و ضعف باشید. طی سه ماهه سوم ممکن است افزایش وزن، بزرگ شدن شکم و حساسیت سینه ها و سایر مشکلات باعث شوند کمتر میل به تماس جنسی داشته باشید. این حالت طبیعی است. در مورد حس خود با همسرتان صحبت کنید و سعی کنید راهی بیابید که برای هر دوی شما رضایت بخش باشد.

 

بارداری در بعضی زنان باعث افزایش میل جنسی می شود. فارغ شدن از نگرانی در مورد احتمال بارداری به برخی از زنان احساس رهایی می بخشد. در برخی موارد، یک زن در دوران بارداری است که برای اولین بار به اوج لذت جنسی می رسد و یا چند بار اوج لذت را تجربه می کند. این موضوع به دلیل افزایش فعالیت هومورنی و بیشتر شدن گردش خون لگن است.

 

برخی زنان فکر می کنند که بدلیل افزایش اندازه و تغییرات جسمانی ناشی از بارداری، جذابیت خود را از دست داده اند. ممکن است بعد از مقاربت احساس گرفتگی در شکم یا حساس شدن ناراحت کننده در سینه ها داشته باشند. در مورد این احساسات خود با همسرتان صحبت کنید، درک متقابل و محبت می تواند به هر دوی شما کمک کند.

 

آیا بارداری می تواند موجب تغییر در میل جنسی همسر شود؟

بله! بعضی از مردان خانم باردار خود را جذابتر از هر وقت دیگر می بینند و گروهی دیگر از شدت نگرانی برای سلامت مادر و جنین تمایلات جنسی خود را سرکوب کرده یا اصلا آنرا احساس نمی کنند. در هر صورت صحبت کردن می تواند باعث شود تا تغییر در رفتارها برای طرف مقابل قابل درک شود.

 

آیا نحوه ی مقاربت در حاملگی باید تغییر کند . 

 با پیشرفت حاملگی قاعدتاً وضعیت عادی مقاربت برایتان مشکل تر می شود و علاوه بر این با بزرگ شدن رحم و جنین، خوابیدن مادر به پشت برای جنین خطرناک می شود بنابراین توصیه می شود که نزدیکی یه صورت خوابیدن به پهلو و یا زن بر روی مرد صورت گیرد. نکته مهم دیگر در مقاربت اینست که حتماً باید با ملایمت انجام شود و همچنین نوک پستان مادر تحریک نشود چرا که تحریک نوک پستان زن باردار (چه دست زدن و چه مکیدن) می تواند باعث ترشح نوعی هورمون شود که می تواند باعث انقباضات زایمانی شود. البته باید توجه کرد که هدف از مقاربت فقط ارضای میل جنسی نیست بلکه می توان تنها با آغوش گرفتن یکدیگر ابراز عشق نمود.

 

آیا اثرات حاملگی بر مقاربت پس از زایمان هم وجود دارد

 نمی توان کتمان کرد که پس از زایمان تغییرات وا ضحی در بدن زن ایجاد می شود از جمله پستانها شل تر از سابق هستند، خطوط روی شکم و سینه و افزایش وزن نیز وجود دارد. واژن (مهبل) که همان مجرای مقاربت نیز هست به سفتی سابق نیست و اینها همگی باعث می شوند که لذت نزدیکی مانند قبل از بارداری نباشد (برای جلوگیری از شلی واژن بعد از زایمان بهتر است روزانه چندین مرتبه این ورزش را انجام دهید : ماهیچه های واژنتان را سفت کنید و سپس به تدریج شل نمایید). البته این تغییرات به مرور عادی می شوند وهر دو شما به این مسائل  عادت می کنید . بیشتر پزشکان توصیه می کنند که تا پایان دوره ی نفاسی (6 هفته پس از زایمان) نزدیکی صورت نگیرد و قاعدتاً چون تااین دوره مقداری خونریزی و یا لکه بینی وجود دارد، هم از نظر بهداشتی و هم از نظر شرعی نیز مقاربت مسأله دارد . چون تا وقتی که خونریزی وجود دارد نشان دهنده ی اینست که دهانه ی رحم هنوز مقداری باز است و برای جلوگیری از عفونت بهتر است نزدیکی صورت نگیرد. حداقل زمان برای دوری از مقاربت تا وقتیست که بخیه ها جوش نخورده اند. پس از ترمیم بخیه ها و رفع لکه بینی، نزدیکی بلامانع است. باید در اینجا یاد آوری کرد که دراین زمان (دوره ی نفاسی) بهترین زمان برای تصمیم جهت روش جلو گیری از بارداری می باشد، آن را فراموش نکنید.

 

چه زمانی باید از آمیزش جنسی اجتناب کرد؟

برخی وضعیت ها باید شما را نسبت به عدم انجام آمیزش آگاه سازد. اگر سابقه زایمان پیش از موعد دارید. ممکن است پزشک شما را آمیزش جنسی و یا رسیدن به اوج لذت جنسی باز دارد. اوج لذت جنسی باعث انقباض های خفیف رحمی می شود. مواد شمیایی موجود در ترشحات جنسی مرد ( منی ) نیز می توانند باعث تحریک انقباضات رحمی شوند. بنابراین شاید بهتر باشد که همسر یک زن باردار از تخلیه ترشحات جنسی خود داخل واژن اجتناب کند.

اگر سابقه سقط خود به خودی داشته باشید ممکن است پزشک شما را از رابطه جنسی و رسیدن به اوج لذت بر حذر دارد. با این حال هیچ رابطه ای بین آمیزش جنسی و سقط خود به خودی پیدا نشده است. در صورت وجود موارد زیر از فعالیت جنسی پرهیز کنید: جفت سه راهی یا پایین واقع شدن جفت در رحم، نارسایی دهانه رحم، آغاز پیش از موعد دردهای زایمانی، پاره شدن کیسه آب، درد به هنگام آمیزش جنسی، خونریزی بدون علت از واژن و یا ترشح از آن، وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر و یا آغاز زایمان.

 






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/3/5 | 9:4 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

 


باردار شدن یک دختر 20 ساله از پسر 14 ساله (عکس)
خانم برتانی لنای ویانت آمریکایی در یک رستوران کار می کند و به خاطر برقرار کردن رابطه جنسی با یک پسر نابالغ از سوی دادگاه ایالتی گناهکار شناخته شده و راهی زندان شد. به گزارش ایران ناز مادر این نوجوان زمانی که عکس های سونوگرافی و بارداری این دختر را دید با پلیس تماس گرفت و پرده از این ماجرا برداشت.
 
پس از بازجویی از پسر نوجوان مشخص شد که او ماههاست با این زن رابطه دارد. این پسر که نامش فاش نشده است 14 سال سن دارد و میگوید زمانیکه فهمید بریتانی از او باردار است مرتبا او را نزد پزشک میبرد تا با انجام معاینات مستمر از سلامت فرزندش با خبر باشد، پلیس بعد از اینکه این خانم فرزندش را به دنیا آورد او را بازداشت کرد.
 
باردار شدن یک دختر 20 ساله از پسر 14 ساله (عکس)
 
این دختر طبق قوانین ایالتی پنسیلوانیا بخاطر برقراری رابطه با یک نوجوان که به سن قانونی نرسیده و از نظر قانون نابالغ است مجرم شناخته شده و به پرداخت 20 هزار دلار جریمه محکوم شد و در حال حاضر با قرار وثیقه دادگاه روانه زندان شده است، در حال حاضر فرزند او نزد مادرش است.





تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/2/9 | 7:13 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()

میل جنسی در افراد تابع شرایط روحی ، جسمانی میباشد و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون میتواند در میل جنسی و وضعیت جسمانی زنان و مردان موثر
میل جنسی

میل جنسی در افراد تابع شرایط روحی ، جسمانی میباشد و در این بین هورمونهای استروژن و تستسترون میتواند در میل جنسی و وضعیت جسمانی زنان و مردان موثر باشد.

 

اما در تازه ترین تحقیقات پژوهشگران در سال 2010 بر روی دختران مجرد و زنان متاهل نتایج جالب دیگری از راز میل جنسی زنان کشف گردیدکه در این مقاله مختصری از آن به شرح ذیل ترجمه و در اختیار شما قرار داده میشود

دیوید باس روانشناس و پژوهشگر دانشگاه تگزاس با گروه تحقیقاتی خود در نسخه جولای 2010 مجله تایم در تحقیقات خود متوجه آن شدند زنان در دوره سنی دهه 30 و دهه 40 زندگی خود نسبت به سایر دوره های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند ، همچنین پیرو این تحقیق مشخص گردید زنان سنین 27 تا 45 سال دارای تخیلات جنسی قوی تر و تمایلات جنسی بیشتری حتی نسبت به دختران سنین 18 تا 26 سال که در در محیط دانشگاه ارتباط بیشتری با جنس مخالف دارند ، هستند.
چرا زنان در دوره میانسالی( دهه 30 و 40 ) از نظر جنسی میل بیشتری نسبت به دهه 20 زندگی خود دارند ؟

دانشمندان معتقدند تکامل زن با افزایش میل جنسی رابطه مستقیم دارد و میل جنسی همزمان با تکامل زن بطور قابل توجهی با افزایش همراه است.

یکی از نظریه های ارائه شده در این خصوص :

علت این پدیده در زنان را به ، اجداد زنان مرتبط میسازد به نحوی که در سالیان دور خیلی از زنان شاهد از بین رفتن کودکان خود بعلت عواملی نظیر بیماری ، جنگ ، گرسنگی و … بودند از این رو در دهه 20 زندگی خود بیشتر به فکر تولد بچه های بیشتر و مراقبت از آنان بودند و وقتی برای صرف نیاز جنسی نداشته اند اما بعد از گذشت دهه 20 زندگی خود با توجه به آنکه کم کم به دوره عدم باروری و یائسگی خود نزدیک میشدند برای افزایش بارداری بیشتر تن به رابطه جنسی میدادند

برای اثبات این موضوع ، باس ( نام پژوهشگر) به کمک گروه تحقیقاتی خود پرسشنامه ای در اختیاز 827 زن جهت بیان عادت جنسی خود قرار داد و آنها دریافتند که زنانی که اوج دوران بارداری خود را گذرانده بودند اما هنوز به سن یائسگی نرسیده بودند از لحاظ جنسی فعالتر بودند .این گروه سنی که طی دوره 27 سالگی تا 45 سالگی میباشد علاوه بر داشتن میل جنسی بیشتر تخیلات جنسی قابل توجهی نیز داشتند.

نتایج این تحقیق با تحقیق انجام شده در سال 2002 مبنی بر افزایش حس شهوت جنسی در زنان دهه 30 و دهه 40 مطابقت داشت ،این یافته ها حاکی از آن است که نتایج این تحقیق هم در زنان مجرد و هم در زنان متاهل صدق میکند.

افراد شرکت کننده درا ین تحقیق از دانشجویان دانشگاه آستین در تگزاس امریکا بودند.

میل جنسی زنان بعد از یائسگی

پیش از این به اثبات رسیده بود ، بعلت کاهش سطح و توقف تولید هورمون استروژن بعد از یائسگی ( یکی از عوامل پوکی استخوان در زنان ) میل جنسی زنان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کم کم از شدت آن کاسته میشود اما آنچه مشخص است میل جنسی هرگز از بین نمیرود و تا پایان عمر میتوان آنرا زنده نگه داشت.

باشد.

 

اما در تازه ترین تحقیقات پژوهشگران در سال 2010 بر روی دختران مجرد و زنان متاهل نتایج جالب دیگری از راز میل جنسی زنان کشف گردیدکه در این مقاله مختصری از آن به شرح ذیل ترجمه و در اختیار شما قرار داده میشود

دیوید باس روانشناس و پژوهشگر دانشگاه تگزاس با گروه تحقیقاتی خود در نسخه جولای 2010 مجله تایم در تحقیقات خود متوجه آن شدند زنان در دوره سنی دهه 30 و دهه 40 زندگی خود نسبت به سایر دوره های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند ، همچنین پیرو این تحقیق مشخص گردید زنان سنین 27 تا 45 سال دارای تخیلات جنسی قوی تر و تمایلات جنسی بیشتری حتی نسبت به دختران سنین 18 تا 26 سال که در در محیط دانشگاه ارتباط بیشتری با جنس مخالف دارند ، هستند.
چرا زنان در دوره میانسالی( دهه 30 و 40 ) از نظر جنسی میل بیشتری نسبت به دهه 20 زندگی خود دارند ؟

دانشمندان معتقدند تکامل زن با افزایش میل جنسی رابطه مستقیم دارد و میل جنسی همزمان با تکامل زن بطور قابل توجهی با افزایش همراه است.

یکی از نظریه های ارائه شده در این خصوص :

علت این پدیده در زنان را به ، اجداد زنان مرتبط میسازد به نحوی که در سالیان دور خیلی از زنان شاهد از بین رفتن کودکان خود بعلت عواملی نظیر بیماری ، جنگ ، گرسنگی و … بودند از این رو در دهه 20 زندگی خود بیشتر به فکر تولد بچه های بیشتر و مراقبت از آنان بودند و وقتی برای صرف نیاز جنسی نداشته اند اما بعد از گذشت دهه 20 زندگی خود با توجه به آنکه کم کم به دوره عدم باروری و یائسگی خود نزدیک میشدند برای افزایش بارداری بیشتر تن به رابطه جنسی میدادند

برای اثبات این موضوع ، باس ( نام پژوهشگر) به کمک گروه تحقیقاتی خود پرسشنامه ای در اختیاز 827 زن جهت بیان عادت جنسی خود قرار داد و آنها دریافتند که زنانی که اوج دوران بارداری خود را گذرانده بودند اما هنوز به سن یائسگی نرسیده بودند از لحاظ جنسی فعالتر بودند .این گروه سنی که طی دوره 27 سالگی تا 45 سالگی میباشد علاوه بر داشتن میل جنسی بیشتر تخیلات جنسی قابل توجهی نیز داشتند.

نتایج این تحقیق با تحقیق انجام شده در سال 2002 مبنی بر افزایش حس شهوت جنسی در زنان دهه 30 و دهه 40 مطابقت داشت ،این یافته ها حاکی از آن است که نتایج این تحقیق هم در زنان مجرد و هم در زنان متاهل صدق میکند.

افراد شرکت کننده درا ین تحقیق از دانشجویان دانشگاه آستین در تگزاس امریکا بودند.

میل جنسی زنان بعد از یائسگی

پیش از این به اثبات رسیده بود ، بعلت کاهش سطح و توقف تولید هورمون استروژن بعد از یائسگی ( یکی از عوامل پوکی استخوان در زنان ) میل جنسی زنان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کم کم از شدت آن کاسته میشود اما آنچه مشخص است میل جنسی هرگز از بین نمیرود و تا پایان عمر میتوان آنرا زنده نگه داشت.






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/2/8 | 11:7 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()
جمله ای که زنان دویست و پنجاه بار در هفته تکرار می کنند!!

دانشمندان در آخرین مطالعات خود متوجه شدند زنان به طور مداوم در مورد شکل ظاهری و هم‌چنین پیر شدن خود نگران هستند.

برای انجام این تحقیق دانشمندان از صد زن خواستند تا در تحقیقی شرکت کنند تا به این ترتیب محققان متوجه بشوند که زنان به طور متوسط چند بار در مورد شکل ظاهری و پیر شدن خود احساس ناامیدی می‌کنند.

از زنانی که در این تحقیق شرکت داشته و بین 35 تا 69 سال سن داشتند خواسته شد هر زمان که در مورد صورت ، شکل بدن و ظاهر خود احساس نا امیدی و نگرانی کردند ، آن را ثبت کنند.

بعد از انجام این مطالعه دانشمندان متوجه شدند زنان در این محدوده سنی معمولا 36 بار در طول روز دچار احساسات منفی در مورد شکل ظاهری خود می‌شوند و خود را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

البته در مورد بعضی از زنان این احساس شکل افراطی به خود گرفته و به حالت وسواس گونه زندگی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار داده بود.برای مثال یکی از زنانی که در این تحقیق شرکت کرده بود نزدیک به 1400 بار در طول هفته نسبت به وضع ظاهری خود اظهار نگرانی کرده بود که این نشان می‌دهد توجه بیش از حد به شکل ظاهری می‌تواند به شکل یک بیماری روانی در بیاید و تمام افکار یک فرد را به خود متوجه کند.

این تفکرات گاهی تا آنجا پیش می‌رود که فرد دست به انکار شکل ظاهری خود می‌زند ، و خود را آنگونه که هست قبول ندارد.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های زنان پیر شدن و تغییر شکل ظاهری به واسطه آن است.بسیاری از زنان زمانی که چین و چروک‌های صورت را مشاهده می‌کنند بسیار نسبت به خود احساس منفی پیدا می‌کنند و نگرانی از پیر شدن تمام زندگی آن‌ها را فرا می‌گیرد.
البته این تحقیقات نشان می‌دهد که زمانی که زنان اقدام به آرایش کردن می‌کنند ، احساسات منفی آن‌ها نسبت به خودشان اندکی کاهش پیدا می‌کند که این موضوع دلیل علاقه افراطی بعضی از زنان را به آرایش کردن نشان می‌دهد.






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/2/8 | 6:17 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()
جنجال دوباره بر سر نخستین مرد باردار جهان +عکس
توماس بیتی مردی است که در سال 2008 به خاطر حاملگی اش اولین مرد باردار دنیا لقب گرفت و تیتر اول رسانه های دنیا را به خود اختصاص داده بود. او بعد از آن دو فرزند دیگر نیز به دنیا آورد. به گزارش ایران ناز توماس مردی است که ذاتآ دختر متولد شده اما در سن 20 سالگی با تغییر جنسیت به یک مرد تبدیل شده است.
 
توماس بیتی قبل از تغییر جنسیت و مرد شدن
 
جنجال دوباره بر سر نخستین مرد باردار جهان +عکس
 
وی در این عمل تغییر جنسیت رحمش را خارج نکرد که این امر باعث شد وی بتواند باردار شود. او امسال بعد از 10 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد و چون همسر او یک دائم الخمر بود دادگاه حضانت سه فرزند آنها را به پدرشان توماس داده است.
 
جنجال دوباره بر سر نخستین مرد باردار جهان +عکس
این روزها توماس خبر از عشق جدیدی میدهد که بار دیگر او را رسانه ای کرده است. او عاشق پرستار بچه هایش شده و قصد دارد با او ازدواج کند. امبر نیکلاس که در حال حاضر به عنوان پرستار این خانواده پرحاشیه است قرار است همسر جدید این مرد باشد.
 
جنجال دوباره بر سر نخستین مرد باردار جهان +عکس
توماس اولین عمل جراحی تغییر جنسیتش را 15 سال پیش انجام داده است و میگوید اگرچه بارداری هیجان انگیز ترین تجربه زندگی او محسوب میشود اما این بار قصد دارد این وظیفه را به همسرش واگذار کند. پزشکان توصیه کرده اند اگرچه او به خاطر وجود رحم در بدنش قادر به بارداری است اما چون عملا یک مرد است این کار را نکند. او 5 سال پیش با انجام یک عمل جراحی تکمیلی موفق به تغییر جنسیت کامل شد. او گفته است قصد دارد همزمان با همسرش باردار شود و یک تولد عجیب را در خانواده اش رقم بزند.
 
جنجال دوباره بر سر نخستین مرد باردار جهان +عکس
وی در مصاحبه اش در مورد ازدواج اولش میگوید: طلاق برای من تلخ ترین و آزار دهنده ترین تجربه زندگیم بود و امیدوار بودم بتوانم تا لحظه مرگ کنار نانسی بمانم اگرچه او این مسئله را غیر ممکن کرد اما همچنان یکی از دوستان من به حساب می آید و در زندگی من سهمی دارد. این مرد در زمان نوجوانی و زمانیکه یک دختر بود در هاوایی محل زادگاهش به حرفه مدلینگ مشغول بوده است.





تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/2/7 | 5:7 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()
ازدواج موقت و شرایط آن در اسلام

از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد و اگر  زن یا دختری در خواست مردی را برای ازدواج موقت رد کند مرتکب گناهی نشده است.

سوال: اگر زنی در یک بازه زمانی با دو مرد صیغه‌ی محضری کرده باشد چه حکمی دارد و از نظر قانون چه مجازاتی برای آن زن تعیین می‌شود؟

موضوع مورد پرسش از دو جنبه شرعی و حقوقی قابل بررسی است:

الف. دیدگاه شرع: این زن از نظر شرعی مرتکب حرام شده و اگر با مرد دوم، رابطه جنسی برقرار کرده باشد، زناکار محسوب شده که بنابر نظر اکثر فقها – علاوه بر اجرای حد شرعی – بر آن مرد حرام ابدی می‌شود.

ب. از نگاه قانون و حقوق: از دیدگاه قانون و حقوق، کارهای افراد در دو جنبه حقوقی و کیفری مورد بررسی قرار می‌گیرد که قانون مدنی عهده‌دار بیان احکام از جهت صحت و بطلان و حرمت و حلیت است. و قانون مجازات، عهده‌دار بیان احکام کیفری و مقدار و نوع مجازات و…، است.

از این‌رو ماده 1050 قانون مدنی نسبت به صحت و بطلان چنین عقد و حکم حرمت آن سخن گفته و چنین مقرر داشته: «هر کس زن شوهردار را با علم به وجود علقه زوجیت و حرمت نکاح و یا زنی را که در عده طلاق یا در عده وفات است با علم به عده و حرمت نکاح برای خود عقد کند عقد باطل و آن زن مطلقاٌ بر آن شخص حرام م?بد می‌شود».

اما حکم کیفری و مجازات این زن که با داشتن شوهر، خود را به عقد شخص دیگر در آورده مطابق ماده 644 قانون تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، حبس از شش ماه تا دو سال و یا از سه تا دوازده میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌باشد.

هم‌چنین کسی که او را برای مرد دوم عقد کرده اگر عالم به شوهردار بودن یا در عده بودن زن بود، به استناد ماده 643، همان قانون به حبس از شش ماه تا سه سال ‌یا از سه میلیون تا هیجده میلیون ریال جزای نقدی و تا 74 ضربه ‌شلاق محکوم می‌شود و اگر دارای دفتر ازدواج و طلاق یا اسناد رسمی باشد برای همیشه از تصدی دفتر ممنوع خواهد گردید.

حال اگر این زن با شخص دوم، رابطه جنسی برقرار کرده باشد، مجازاتش در ماده 225 و 230 قانون مجازات بیان گردیده که در صورت محصنه بودن زن در حال زنا، به استناد ماده 225 قانون مجازات اسلامی؛ مجازاتش رجم و در صورت عدم امکان اجرای رجم با پیشنهاد دادگاه صادر کننده حکم قطعی و موافقت رئیس قوه قضائیه چنانچه جرم با بینه ثابت شده باشد، موجب اعدام زانی محصن و زانیه محصنه است و در غیر این‌‌صورت موجب صد ضربه شلاق برای هر یک می‌‌باشد. و اگر زنایش محصنه نباشند، به استناد ماده 230 قانون مجازات اسلامی، مجازاتش صد ضربه شلاق است.

سوال: شرایط ازدواج موقت کدامند؟

از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت امری اختیاری بوده و حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد.  ازدواج موقت به ازدواجی گفته می شود که بین زن و مردی که هیچ مانعی از ازدواج نداشته باشند و با رضایت طرفین، همراه مهر معین تا زمان مشخصی عقد ازدواج بسته شود. این نکاح طلاق ندارد و زن و شوهر با اتمام وقت خود به خود از هم جدا می شوند.

از نظر اسلام صحت ازدواج دایم و موقت دارای شرایطی است، ما در اینجا بعضی از آنها را ذکر می کنیم:

1. خواندن صیغه عقد (تنها راضی بودن زن و مرد کافی نیست بلکه به همراه انشاء الفاظ خاص باشد).

2. به احتیاط واجب صیغه عقد باید به عربی صحیح خوانده شود. و اگر خود مرد و زن نتوانند صیغه را به عربی صحیح بخوانند به هر لفظی که صیغه را بخوانند صحیح است، و لازم هم نیست که وکیل بگیرند اما باید لفظی بگویند که معنای “زوّجت” و “قبلت” را بفهماند.

3. تعیین مهریه و نام بردن آن در موقع عقد.

4. کسی که صیغه را می خواند بالغ و عاقل باشد.

5. دختری که به حد بلوغ رسیده و رشیده است یعنی مصلحت خود را تشخیص می دهد اگر بخواهد شوهر کند چنانچه باکره باشد باید از پدر یا جد پدری خود اجازه بگیرد، ولی اگر باکره نباشد در صورتی که بکارتش بوسیله شوهر کردن از بین رفته باشد اجازه پدر و جد لازم نیست.

6. زن در زمان اجرای عقد موقت، به عقد دائم یا موقت در حباله نکاح کس دیگری درنیامده باشد (همسر شخص دیگری نباشد) و نیز در حال عده عقد دائم یا موقت فرد دیگری نباشد.

7. زن و مرد به ازدواج راضی باشند و از روی اجبار و اکراه وادار به ازدواج نشده باشند.

8. همچنین زن هنگامی که می خواهد به عقد مردی در آید، اگر قبلا در عقد دیگری بوده و طلاق گرفته یا مدت عقد موقتش به سر آمده، مدت عده ی خود را نیز گذرانده باشد.

9. شرط دیگر آن است که زن زمانی که در عقد دیگری بوده، با مردی که قصد دارد در آینده با او ازدواج کند، زنا نکرده باشد؛ زیرا اگر مردی با زن شوهرداری زنا کند برای همیشه آن زن بر او حرام می شود.

بنا براین از نظر اسلام ازدواج چه دائم و چه موقت حتماً باید با رضایت طرفین (زن و مرد) باشد و اگر  زن یا دختری درخواست مردی را برای ازدواج موقت رد کند مرتکب گناهی نشده است.






تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/2/7 | 5:1 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()
مرگ دختر 23 ساله پس از 6 عمل جراحی زیبایی
"رئالیتی تی وی" یا "رئالیتی شو" به برنامه های واقع گرایی گفته می شود که از بازیگران حرفه ای و فیلمنامه استفاده نمی شود و شرکت کنندگان عموما زندگی عادی خود را برای دریافت جایزه به نمایش می‌گذارند.
سپس بینندگان به تدریج در بحث و جنجال های احتمالی که میان شرکت کنندگان به وجود می آید، دخالت داده می شوند، رای می دهند و اظهار نظر می کنند.
کارولین برگر سال گذشته در برنامه Big Brother یا "برادر بزرگ" در آلمان شرکت کرده بود و به تدریج رفتارش غیر متعارف و جنجال برانگیز شده بود. او برای افزایش و تداوم شهرت خود تحت عمل های جراحی پی در پی قرار گرفت.
 
مرگ دختر 23 ساله پس از 6 عمل جراحی زیبایی
دادستان ها در هامبورگ به تحقیق درباره پزشکان او در ارتباط با سهل انگاری مشغولند. پس از آنکه وضعیت خانم برگر در روز 11 ژانویه، بعد از ششمین عمل جراحی وخیم شد، پزشکان او را در اغمای مصنوعی فرو بردند.
گفته می شود خانم برگر بعد از این عمل جراحی که در کلینیکی در شمال شهر هامبورگ صورت گرفت، دو بار سکته قلبی کرد. روزنامه های زرد خبر مرگ او را با کلام و لحن حزن انگیز اطلاع دادند.





تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/2/7 | 4:57 عصر | نویسنده : م- غ | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.